بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/27 - 14:39
  • - تعداد بازدید: 321
  • - تعداد بازدیدکننده: 315
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تکریم مفاخر | سرآمدان مهندسی عمران آذربایجان شرقی تجلیل شدند

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی گفت: بنیاد نخبگان برگزاری مراسم تکریم از مفاخر استان را دستور کار قرار دارد تا با این اقدام هم به جایگاه و فعالیت‌های ارزشمند بزرگان ادای دین کند و هم به نسل جوان و دانشگاهی، در تراز نخبگانی الگو ارائه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تجلیل از سرآمدان رشته مهندسی عمران آذربایجان شرقی با حضور معاون استاندار، شهردار تبریز، رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مدیران ارشد استان و سرآمدان بومی، به همت بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم، یوسف زندی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تکریم و قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های اساتید برجسته و سرآمدان رشته‌های مختلف را جزو برنامه‌ها و اولویت‌های این بنیاد دانست و گفت: این بنیاد در نظر دارد برگزاری مراسم تکریم از مفاخر استان را در رشته‌های دیگر نیز دستور کار قرار دهد تا با این اقدام هم به جایگاه و فعالیت‌های ارزشمند بزرگان ادای دین کند و هم به نسل جوان و دانشگاهی، در تراز نخبگانی الگو ارائه دهد.

تراب محمدی؛ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار؛ شهردار کلانشهر تبریز و علیرضا معتمدنیا؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی از دیگر سخنرانان این برنامه بودند.

در ادامه از مفاخر استان در رشته مهندسی عمران از جمله ارسطو ارمغانی، علاء‌الدین بهروش، یوسف حسن‌زاده، میکائل یوسف‌زاده فرد، اکبر باستانی‌پور، احمد تجلیل، طالب مراد شقاقی، احمداکبرلو و ابوالفضل دانیالی، به پاس چندین دهه فعالیت علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه عمران و علم‌آموزی به نسل‌های مختلف و نخبه‌پروری در رشته مهندسی عمران تجلیل شد.

تقدیر از محمدعلی نژاد ساریخانی به پاس سال‌ها فعالیت در عرصه علم، آموزش، طبابت و سیاست استان و نقش اثرگذار وی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقدیر ویژه از جلیل نواده اباذر، مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار، کارآفرین برجسته استان آذربایجان شرقی، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان جایزه کتاب سال (میرحسن موسوی، سید امین خطیبی و کریم متقی) قدردانی شد.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169387
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین